Influencermarketing is een bloeiende industrie bij Nextchapter, waarbij ongeveer 96% van de gebruikers meer dan ooit contact heeft met de mensen die ze volgen op sociale media.
Met zoveel van onze tijd die we tegenwoordig online doorbrengen, is het geen verrassing dat Influencermarketing zulke wonderen doet voor merken. De resultaten zijn onmiskenbaar: campagnes van Nextchapter voor influencer-marketing verdienen erg veel geld met de influencers.
Dat is het soort investment dat u voor uw merk wilt.
Als u influencer marketing onder de knie wilt krijgen, is het belangrijk om te weten hoe locatie uw succes kan beïnvloeden. Een influencer bureau als Nextchapter heeft de ervaring die nodig is om uit te leggen waarom influencer marketing in Nederland anders is dan in de rest van de wereld.
Overal worden bedrijven voortgestuwd naar wereldwijd succes door de nieuwste digitale marketingtechnieken. Lees verder om erachter te komen hoe je influencer marketing kunt gebruiken om van je merk een begrip in Nederland te maken.
Maak niet de fout om te denken dat een lager gemiddeld aantal volgers betekent dat het niet de moeite waard is om de influencer-marketingwereld aan te pakken. Een effectief bereik is niet afhankelijk van het hebben van een bepaald aantal volgers: onderzoek heeft aangetoond dat echte, kwalitatieve betrokkenheid bij posts hoger is bij accounts met minder volgers.